PRETESTARE Mecanic Aviație
Ești la un pas de participarea la EVALUARE
În demersul tău de a obține recunoașterea oficială a competențelor profesionale acumulate direct la locul de muncă, această PRETESTARE ONLINE constituie un pas obligatoriu pentru validarea înscrierii. Apoi, în funcție de punctajul obținut, ești programat la evaluare. Este necesar să răspunzi corect la 51% din întrebările grilă care acoperă toate competențele specifice meseriei tale.
Prin intermediul pretestării, vei afla din timp gradul de dificultate al testului grilă pe care îl vei susține în cadrul examenului propriu-zis și vei decide dacă ești sau nu pregătit să treci la etapa următoare: evaluarea teoretică și practică. Dacă rezultatele pretestării îți indică că mai ai de aprofundat, folosește-ți timpul să-ți consolidezi cunoștințele înainte de a te programa la examenul final.
Profită la maximum de această oportunitate și începe acum PRETESTAREA Mecanic Aviație! Este mai SIMPLU decât crezi: îți creezi cont, selectezi pretestarea, rezolvi testul grilă și afli pe loc punctajul.
Test Summary
0 of 56 Întrebări completed
Întrebări:
Information
You have already completed the test before. Hence you can not start it again.
Test is loading…
Trebuie să te loghezi sau să-ți creezi cont pentru a putea face testul.
You must first complete the following:
Rezultat
Rezultat
0 din 56 Întrebări au fost răspunse corect.
Timpul tău:
Time has elapsed
Ai făcut 0 din 0 puncte, (0)
Earned Point(s): 0 of 0, (0)
0 Essay(s) Pending (Possible Point(s): 0)
Categories
- Not categorized 0%
-
Din păcate nu ai obținut punctajul minim pentru a fi acceptat la evaluare. Reia testul acum și nu uita că ai doar 3 încercări la dispoziție!
-
Testul s-a încheiat! Acum ești ACCEPTAT la evaluare, felicitări!
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- Current
- Review
- Answered
- Corect
- Incorect
-
Întrebare 1 of 56
1. Întrebare
Componentele unui reactor cu turbină sunt:
-
Întrebare 2 of 56
2. Întrebare
Ce indică girocompasul?
-
Întrebare 3 of 56
3. Întrebare
Manometrul pentru aer este folosit pentru a măsura:
-
Întrebare 4 of 56
4. Întrebare
Instalația de degivrare:
-
Întrebare 5 of 56
5. Întrebare
Tahometrul măsoară:
-
Întrebare 6 of 56
6. Întrebare
La motorul cu reacție, priza de aer îndeplinește următorul rol:
-
Întrebare 7 of 56
7. Întrebare
Elementele arborelui cotit de la motorul cu piston sunt:
-
Întrebare 8 of 56
8. Întrebare
Subansamblele sunt transportate în punctele de lucru respectând:
-
Întrebare 9 of 56
9. Întrebare
Motopropulsorul poate fi definit ca:
-
Întrebare 10 of 56
10. Întrebare
Arderea amestecului carburant în cilindrii motorului și fricțiunea părților sale mobile duc la încălzirea motorului. Temperaturile excesiv de mari ale motorului ar trebui evitate deoarece:
-
Întrebare 11 of 56
11. Întrebare
Principalul efect al unghiului de incidență al aripii este asupra:
-
Întrebare 12 of 56
12. Întrebare
O elice la care pasul palelor se poate modifica în zbor , funcție de regimul de zbor, se numeşte elice cu pas:
-
Întrebare 13 of 56
13. Întrebare
La verificarea conexiunilor, după efectuarea reparațiilor, se urmărește dacă:
-
Întrebare 14 of 56
14. Întrebare
Tehnica de aviație:
-
Întrebare 15 of 56
15. Întrebare
Pentru instalarea unui circuit cu cabluri electrice, trebuie să se respecte următoarele condiții:
-
Întrebare 16 of 56
16. Întrebare
Tubul Pitot:
-
Întrebare 17 of 56
17. Întrebare
În condiții atmosferice cu temperaturi foarte scăzute, pentru pornirea motorului, se poate conecta o sursă externă de alimentare de 28 VDC (curent continuu) la priza de aerodrom a avionului. Conectarea / deconectarea cablului de alimentare se efectuează:
-
Întrebare 18 of 56
18. Întrebare
Tubul de reacție din motorul cu reacție își îndeplinește funcția prin:
-
Întrebare 19 of 56
19. Întrebare
Supraalimentarea este definită ca:
-
Întrebare 20 of 56
20. Întrebare
Răcirea unui motor în 2 sau 4 timpi poate fi realizată:
-
Întrebare 21 of 56
21. Întrebare
Sistemul electric al avionului produce și furnizează:
-
Întrebare 22 of 56
22. Întrebare
Sistemul electric de rezervă (standby) furnizează:
-
Întrebare 23 of 56
23. Întrebare
Principalele surse de curent alternativ sunt:
-
Întrebare 24 of 56
24. Întrebare
Care este rolul invertorului:
-
Întrebare 25 of 56
25. Întrebare
Care este rolul TRU (Transformer Rectifier Unit):
-
Întrebare 26 of 56
26. Întrebare
Ce controlează și monitorizează GCU – urile?
-
Întrebare 27 of 56
27. Întrebare
Sursele de furnizare a puterii pneumatice sunt:
-
Întrebare 28 of 56
28. Întrebare
Supapele manifoldului sistemului pneumatic:
-
Întrebare 29 of 56
29. Întrebare
Cum este aerul din sistemul pneumatic?
-
Întrebare 30 of 56
30. Întrebare
Unde este localizat sistemul pneumatic al motorului (engine bleed air)?
-
Întrebare 31 of 56
31. Întrebare
Ce semnificație are indicația DUAL BLEED?
-
Întrebare 32 of 56
32. Întrebare
Când se aprinde indicația de BLEED TRIP OFF?
-
Întrebare 33 of 56
33. Întrebare
Când sistemul pneumatic ‘engine bleed air’ folosește aer de la treapta a 9-a a compresorului?
-
Întrebare 34 of 56
34. Întrebare
Care este rolul ‘check valve’ din treapta a 5-a?
-
Întrebare 35 of 56
35. Întrebare
Care este rolul sistemului de prerăcire (bleed air precooler system)?
-
Întrebare 36 of 56
36. Întrebare
Care este rolul supapei conectorului pneumatic de sol?
-
Întrebare 37 of 56
37. Întrebare
Căror sisteme furnizează APU putere pneumatică?
-
Întrebare 38 of 56
38. Întrebare
Cum sunt operate detectoarele de supraîncălzire WING-BODY OVERHEAT?
-
Întrebare 39 of 56
39. Întrebare
Ce componentă a avionului controlează girația?
-
Întrebare 40 of 56
40. Întrebare
Ce părți ale avionului sunt utilizate pentru a controla portanta la viteze scăzute în timpul decolării sau aterizării?
-
Întrebare 41 of 56
41. Întrebare
Ce componentă a avionului modifică mișcarea de tangaj?
-
Întrebare 42 of 56
42. Întrebare
Ce element structural asigură forma aerodinamică a aripii?
-
Întrebare 43 of 56
43. Întrebare
Elementele principale ale fuselajului sunt:
-
Întrebare 44 of 56
44. Întrebare
Dacă eleronul din dreapta este ridicat și cel din stânga coborât, cum se mișcă avionul?
-
Întrebare 45 of 56
45. Întrebare
Ce componente ale avionului sunt controlate de către manșă?
-
Întrebare 46 of 56
46. Întrebare
Ce componenta a avionului modifică ruliul?
-
Întrebare 47 of 56
47. Întrebare
Elementele principale ale stabilizatoarelor sunt:
-
Întrebare 48 of 56
48. Întrebare
Cheile tarate utilizate la întreținere se păstrează în magazie:
-
Întrebare 49 of 56
49. Întrebare
Filetele standard metric și filetele în sistem anglo-saxon diferă prin:
-
Întrebare 50 of 56
50. Întrebare
Identificarea unui component (reper) se face prin:
-
Întrebare 51 of 56
51. Întrebare
Pentru siguranțarea asamblarilor filetate, se utilizează:
-
Întrebare 52 of 56
52. Întrebare
La execuția de lucrări de întreținere, ca referință se utilizează obligatoriu:
-
Întrebare 53 of 56
53. Întrebare
Cel mai important parametru al uleiurilor de ungere este:
-
Întrebare 54 of 56
54. Întrebare
Referința pentru practicile de întreținere a avioanelor este:
-
Întrebare 55 of 56
55. Întrebare
Ce înseamnă reparație realizată la o aeronavă?
-
Întrebare 56 of 56
56. Întrebare
Presiunea de umflare corectă pentru cauciucul unui avion poate fi obținută din:
Încearcă și PRETESTAREA STRUCTURIST AVIAȚIE
Dacă cunoști meseria de TINICHIGIU STRCTURIST DE AVIAȚIE, lucrezi sau ai lucrat în acest domeniu, însã nu ai și diplomã de calificare, acum poți alege programul cu cea mai rapidă modalitate de a obține un Certificat Recunoscut, doar pe baza cunoștințelor pe care le deții deja, fără a mai urma un curs de durată.