0 of 56 Întrebări completed
Întrebări:
You have already completed the test before. Hence you can not start it again.
Test is loading…
Trebuie să te loghezi sau să-ți creezi cont pentru a putea face testul.
You must first complete the following:
0 din 56 Întrebări au fost răspunse corect.
Timpul tău:
Time has elapsed
Ai făcut 0 din 0 puncte, (0)
Earned Point(s): 0 of 0, (0)
0 Essay(s) Pending (Possible Point(s): 0)
Componentele unui reactor cu turbină sunt:
Ce indică girocompasul?
Manometrul pentru aer este folosit pentru a măsura:
Instalația de degivrare:
Tahometrul măsoară:
La motorul cu reacție, priza de aer îndeplinește următorul rol:
Elementele arborelui cotit de la motorul cu piston sunt:
Subansamblele sunt transportate în punctele de lucru respectând:
Motopropulsorul poate fi definit ca:
Arderea amestecului carburant în cilindrii motorului și fricțiunea părților sale mobile duc la încălzirea motorului. Temperaturile excesiv de mari ale motorului ar trebui evitate deoarece:
Principalul efect al unghiului de incidență al aripii este asupra:
O elice la care pasul palelor se poate modifica în zbor , funcție de regimul de zbor, se numeşte elice cu pas:
La verificarea conexiunilor, după efectuarea reparațiilor, se urmărește dacă:
Tehnica de aviație:
Pentru instalarea unui circuit cu cabluri electrice, trebuie să se respecte următoarele condiții:
Tubul Pitot:
În condiții atmosferice cu temperaturi foarte scăzute, pentru pornirea motorului, se poate conecta o sursă externă de alimentare de 28 VDC (curent continuu) la priza de aerodrom a avionului. Conectarea / deconectarea cablului de alimentare se efectuează:
Tubul de reacție din motorul cu reacție își îndeplinește funcția prin:
Supraalimentarea este definită ca:
Răcirea unui motor în 2 sau 4 timpi poate fi realizată:
Sistemul electric al avionului produce și furnizează:
Sistemul electric de rezervă (standby) furnizează:
Principalele surse de curent alternativ sunt:
Care este rolul invertorului:
Care este rolul TRU (Transformer Rectifier Unit):
Ce controlează și monitorizează GCU – urile?
Sursele de furnizare a puterii pneumatice sunt:
Supapele manifoldului sistemului pneumatic:
Cum este aerul din sistemul pneumatic?
Unde este localizat sistemul pneumatic al motorului (engine bleed air)?
Ce semnificație are indicația DUAL BLEED?
Când se aprinde indicația de BLEED TRIP OFF?
Când sistemul pneumatic ‘engine bleed air’ folosește aer de la treapta a 9-a a compresorului?
Care este rolul ‘check valve’ din treapta a 5-a?
Care este rolul sistemului de prerăcire (bleed air precooler system)?
Care este rolul supapei conectorului pneumatic de sol?
Căror sisteme furnizează APU putere pneumatică?
Cum sunt operate detectoarele de supraîncălzire WING-BODY OVERHEAT?
Ce componentă a avionului controlează girația?
Ce părți ale avionului sunt utilizate pentru a controla portanta la viteze scăzute în timpul decolării sau aterizării?
Ce componentă a avionului modifică mișcarea de tangaj?
Ce element structural asigură forma aerodinamică a aripii?
Elementele principale ale fuselajului sunt:
Dacă eleronul din dreapta este ridicat și cel din stânga coborât, cum se mișcă avionul?
Ce componente ale avionului sunt controlate de către manșă?
Ce componenta a avionului modifică ruliul?
Elementele principale ale stabilizatoarelor sunt:
Cheile tarate utilizate la întreținere se păstrează în magazie:
Filetele standard metric și filetele în sistem anglo-saxon diferă prin:
Identificarea unui component (reper) se face prin:
Pentru siguranțarea asamblarilor filetate, se utilizează:
La execuția de lucrări de întreținere, ca referință se utilizează obligatoriu:
Cel mai important parametru al uleiurilor de ungere este:
Referința pentru practicile de întreținere a avioanelor este:
Ce înseamnă reparație realizată la o aeronavă?
Presiunea de umflare corectă pentru cauciucul unui avion poate fi obținută din:
Profită acum de oferta lunii februarie și înscrie-te la cursul de limba engleză pentru domeniul electric. Alege nivelul începători sau avansați și #HAILACURS!